WERYFIKACJA DEKLARACJI DOTYCZĄCYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH
Informujemy właścicieli nieruchomości, położonych na terenie Gminy Domaniów, że począwszy od czerwca br. Urząd Gminy Domaniów będzie przeprowadzał kontrole złożonych deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi pod względem zgodności ilości osób zamieszkałych na danej nieruchomości w stosunku do liczby osób zgłoszonych w deklaracji, na podstawie których oblicza się opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Jeżeli jesteś przedsiębiorcą, prosimy o zweryfikowanie, czy posiadasz aktualną umowę na wywóz odpadów zawartą z podmiotem wpisanym do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych prowadzonego przez Wójta Gminy Domaniów.
Przypominamy: jeżeli jesteś właścicielem nieruchomości położonej w gminie Domaniów, a w ostatnim czasie:
• przeprowadziłeś się na teren gminy , zmieniłeś adres zamieszkania,
• urodziło Ci się dziecko lub zmieniła się liczba osób mieszkających w Twoim domu czy w lokalu, złóż korektę deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
• założyłeś działalność gospodarczą lub zmieniła się liczba pojemników, które oddajesz przedsiębiorcy odbierającemu odpady komunalne, to pamiętaj o konieczności podpisania umowy z podmiotem wpisanym do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych prowadzonego przez Wójta Gminy Domaniów lub zaktualizowania tych danych.
Segregacja odpadów komunalnych jest obowiązkiem.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy Domaniów pokój nr 2 lub pod nr telefonu: 71 301 73 60.
Poniżej aktualnie obowiązujący druk deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi – nieruchomości zamieszkałe.